Od začátku dubna je oficiálně spuštěna nová nákupní platforma Unboxino. Ta nabízí zboží za výjimečné ceny, a to minimálně s padesátiprocentní slevou z běžné ceny. Jedná se o věci, které z důvodu obrovského tempa výroby nebyly využity pro účel, pro který vznikly.
Unboxino se spojilo s velkými e-shopy a prodejci, odebírá od nich zboží, které bylo například rozbaleno a vráceno, nemá tedy originální obal a nebylo znovu dáno do prodeje nebo je z loňské kolekce, a byť je zcela nové, tak se stahuje z prodeje, i když je perfektní a nepoužité.
Unboxino je nový, rozumný způsob nákupu, kde si kupujete SMARTbox, a ne přímo určitý produkt od určité značky. Funguje na principu, jako když jste byli malé dítě a psali jste seznam Ježíškovi, co byste chtěli dostat pod stromeček. Stačí si zvolit velikost SMARTboxu (1, 2, 3, 5 nebo 10 kg) a předvybrat druhy zboží, které potřebujete, nebo vám prostě jen udělají radost. Z vašeho předvýběru jsou pak vybrány dle aktuální nabídky produkty a sestaven SMARTbox přímo na míru.
„Box, který obdržíte, tak bude vždy obsahovat pouze druhy zboží, které jste si přáli. Nikdy však úplně přesně nebudete dopředu vědět, které v boxu budou. Pokaždé tak bude rozbalování takové malé překvapení, které si jistě užijete,“ prozrazuje Tomáš Vacek ze společnosti Contexto, která stojí za vytvořením platformy Unboxino.
Například u SMARTboxu 1kg si zákazník předvybere min. 10 kusů zboží. Konečný počet kusů v balení pak bude 2 a více kusů z předvýběru dle váhy zboží. U SMARTboxů 2, 3, 5 a 10 kg Unboxino garantuje, že z předvýběru budou zaslány min. 3 kusy zboží.
„U nás si nebudete vybírat značku, ale jen produkt, tedy: vrtačka, sluchátka k počítači, projektor, klávesnice k počítači, gril atd. Pokud vám tedy nejde o konkrétní značku a typ, ale chcete si pořídit kvalitní produkty za skvělou cenu a zároveň pomoci naší planetě od zbytečného plýtvání, tak si objednejte jeden z těchto SMARTboxů,“ uvádí Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
Jedná se především o spotřební zboží, které je rozděleno do 19 kategorií (domácnost, zahrada, vše pro auto, elektronika, zábava, dílna, zdraví, hračky pro děti atd.). Najdete zde například chytrou elektroniku, kuchyňské spotřebiče, venkovní osvětlení, fény, kulmy na vlasy, elektrické kartáčky na zuby, vrtačky, ale také dětské hračky, příslušenství pro mobilní telefony a mnoho dalších věcí. Na Unboxinu najdete cca 300 typů produktů a nabídku je v plánu dále rozšiřovat.
V ceně SMARTboxu je též balné a základní doprava do výdejního místa Zásilkovny. Jedná se tak o chytrý způsob nakupování, kdy zákazník šetří svoji peněženku i planetu! Praktický návod jak nakupovat najdete na: https://unboxino.cz/jak-nakupovat/#video. Užitečné rady poskytuje i chytrý chatbot.
Zákazník má možnost do 14 dnů odstoupit od smlouvy (tedy vrátit SMARTbox). Jinak je záruka na zboží 12 měsíců. Pokud se v této lhůtě přístroj porouchá, tak ho pošle zpět a následně dostane jiný. „Samozřejmě negarantujeme, že od stejného výrobce, ale prostě vyměníme vrtačku za vrtačku nebo vaflovač za vaflovač,“ přibližuje Veronika Hanzlíčková, projektová manažerka marketingové agentury Contexto, která je partnerem projektu a stojí za jeho konceptem a komunikací.
Poslechněte si také podcasty se zakladateli Unobxina:
Tomáš Vacek, partner v marketingové agentuře Contexto a též spoluzakladatel firmy Unboxino
Více informací naleznete na https://unboxino.cz/.
Autor: TZ, prazskypatriot.cz
Konec roku bude u kupujících ve znamení opatrnosti a vyčkávání na slevy - Na otázky, spojené s tímto tématem, odpovídal…
Black Friday a falešné slevy jsou tématem, které se v médiích řeší každý rok. Na co si dát pozor, jaké…
Tomáš Belko začíná spolupracovat s reklamní agenturou Contexto! Jsme rádi, že můžeme oznámit navázání užší spolupráce s Tomášem Belkem, který v naší…
„Pomozte nám dětem ukázat, že tvořit a skládat něco rukama je zábava.“ To je hlavní sdělení marketingové kampaně, za kterou…
Debata kolem AI musela do nějaké míry potkat každého, kdo se alespoň částečně pohybuje v kontextu digitálního byznysu. Ať už…
Z pozice majitelů byznysů je ale spíše než zevrubná znalost důležitý přehled. Pojďme se podívat na minimum důležité pro to,…