Definování značky a celková strategie
aneb produkt bez jasně definované značky je jako člověk bez tváře
Co vám dělá starosti:
- Potřebujete na trh uvést novou značku a nevíte jak připravit strategii a značku správně definovat.
- Jste onlinový projekt a do teď jste značku neřešili, protože jste prodávali primárně např. pomocí PPC či emailingu, ale již vidíte, že toto už nestačí a nastal čas na přípravu kvalitní značkové strategie?
- Potřebujete revidovat strategii vaši značky a připravit rebranding?
S tím všim jsme se už setkali. Proto víme, jak na to:
- V prvé řadě společně definujeme Misi a vizi vaší značky
- Budeme se do hloubky zaobírat vaší cílovou skupinou, definujeme typické persony a zákaznické insighty (vhledy do mysli a potřeb zákazníků)
- Definujme klíčové benefity, důvody proč by jim měl zákazník věřit
- Vše seskupíme do tzv. Brand Key, osvědčeného nástroje na definici značek
- Budeme se zaobírat archetypem vaší značky, vybereme pro ni ten nejvhodnější.
- Vytvoříme společně pro vaši značku tzv. čínský portrét, abychom jsme si ukázali jak ji správně charakterizovat a vizualizovat
- Řekneme si jaké jsou vzhledem archetypu značky správné barvy, které bychom měli používat
- Následně připravíme nové či upravené logo a corporate identity (vizuální styl značky a komunikace)
- Definujeme tzv. cestu zákazníka, jednotlivé body kontaktu zákazníka se značkou a jejich provedení
- Připravíme následnou komunikační strategii a kreativní koncept pro uvedení značky na trh
- Kreativní koncept samozřejmě i implementujeme dle zvolené komunikační strategie do vybraných mediatypů a dalších komunikačních nástrojů. Celkově dohlédneme, aby tzv. 360 stupňů branding byl konzistentní.
- Do komunikační strategie samozřejmě zapracujeme i nejnovější online marketingové nástroje viz. kapitola “Komplexní marketingové řešení”
- Definujeme KPI a kampaň budeme průběžně měřit, optimalizovat a validovat.
Co ještě umíme?
Kompletní marketingové řešení
aneb jak zvednout prodejní výkon vašeho marketingu
Vizuální identita
aneb pokaždé rozpoznatelná tvář vaší značky
Správa sociálních sítí
aneb "social" není pro zábavu, ale proto, aby prodával
Performance marketing – PPC
aneb kdo investuje chytře do výkonu, bere dvakrát
Jak přivést zákazníka na web
aneb kdo hledá, ne vždycky najde
Vylepšení současného či výstavba nového webu
aneb nemá cenu stavět dům bez základní desky
Generování leadů
aneb škoda každého návštěvníka, který neodevzdá kontakt
Tvorba a distribuce obsahu
aneb kvalitní obsah je vždycky král
Komunikace se stávajícími zákazníky – e-mailing
aneb proč neustále hledat nové, když můžeme vytěžit ty stávající
Chatbot a messenger marketing
aneb nechme nudnou práci na robotech
Budování značky
aneb když shoří fabrika, to nejcennější vám vždy zůstane
Je pro vás toto téma zajímavé a chcete se dozvědět, jak můžete sociální sítě využít pro růst businessu i vy? Nechte nám na sebe kontakt a my vám to rádi prozradíme…
Kontaktujte nás
Napište nám nebo zavolejte na +420 603 459 844
Reference
Hravý vizuální koncept a nový maskot pro Království železnic
Vylepšení současného či výstavba nového webu
Hravý vizuální koncept a nový maskot pro Království železnic
Navrhli jsme nový hravější vizuál webových stránek a vytvořili jsme nového maskota pro klienta Království železnic v Praze i ve Vídni. Naše práce napomohla zvýšit spokojenost zákazníků a snadnější orientaci na webu.
Příprava a realizace marketingové strategie
Jak přivést zákazníka na web, Správa sociálních sítí, Performance marketing – PPC, Tvorba a distribuce obsahu
Příprava a realizace marketingové strategie
Pro našeho klienta Reaktor jsme připravili marketingovou strategii založenou na budování povědomí o klientových architektonických projektech pomocí kombinace článků na webu s podporou sociálních sítí a PPC kampaní.
Podpora nového designu obalů pro Sedlčanský hermelín
Performance marketing – PPC, Tvorba a distribuce obsahu
Podpora nového designu obalů pro Sedlčanský hermelín
Podařilo se nám flexibilně zareagovat na problém, který vznikl na trhu. Našemu klientovi, společnosti Savencia, jsme vytvořili několik video spotů s bannerovými reklamami a podpořili jsme tak nový design jejich skvělého hermelínu značky Sedlčanský.
Naši spokojení klienti
Milan Štědra
výkonný ředitel společnosti AUTOBOND GROUP a.s.
Contexto po roce spolupráce již patří „do rodiny“, stali se nedílnou součástí našeho marketingového týmu. Na čísla jsem já pes a Contexto nám je zajišťuje.
Matěj Horn
majitel Království železnic v Praze a ve Vídni
Contexto je první agentura, která mi zajistila obchodní výsledek, který slíbila.
Martina Puchmelterová
Jacobs Douwe Egberts Professional
S agenturou Contexto jsme se pustili do lead generation strategie. Postavili jsme nový web, změnili strategii facebook profilu a začínáme aktivně performance marketing. A mohu říct, že generování leadů se skvěle rozbíhá.
Marek Mohyla
majitel Esennce.cz
Před čtyřmi roky jsme společně připravili rebranding a od té doby Esennce ztrojnásobila svůj obrat. Ve spolupráci samozřejmě kontinuálně pokračujeme a mohu ji jen doporučit.
Tomáš Drážný
CEO společnosti ExecutiveJob.cz
U agentury Contexto velice oceňuji šíři jejich businessového záběru a obchodní fokus. V průběhu naší spolupráce nám pomáhali jak se strategickou změnou business konceptu, tvorbou nového CI, stavbou nového webu, tak performance marketingem a správou soc. sítí, respektive komplexním komunikačním mixem. Díky spolupráci s nimi se nám podařilo vnést do světa manažerského náboru opravdovou revoluci a nastartovat růst našeho portálu Executivejob.cz. Spolupráci s Contextem mohu jednoznačně doporučit.